Sunday, September 14, 2014

Try something unusual


Heute darf ich Euch meinen letzten Beitrag auf dem Faber-Castell Design Memory Craft Blog zeigen, denn leider sind die drei Monate als Gastdesigner schon vorbei. Ich hab diesmal mit den Journal Boards gearbeitet. Wie diese Seite gestaltet ist zeige ich Euch auf dem Design Design Memory Craft . Dort findet Ihr wie immer eine komplette Materialliste.

Today it's my last post as a guest design team member on the Faber-Castell Design Design Memory Craft . This time I worked with the journal boards! You can see how I created my page if you jump over to the Design Memory Craft Blog. As always you'll also find a completely supply list.

Challenges:
7 Kids Challenge Blog
Divas By Design
Simon Says Stamp - Wednesday Challenge
The Paper Shelter

4 comments:

  1. This is just fabulous!!!

    Thanks for stopping by my blog during the Eureka/QKR Blog Hop and leaving such a sweet comment.

    ReplyDelete
  2. Eine tolle Seite ist das geworden! Schade, dass deine Zeit bei DMC schon wieder vorbei ist, die Sachen, die ich da von dir gesehen habe, waren immer ganz toll. Aber sei versichert, dass ich deinen Blog weiterhin im Auge behalte. Heute habe ich dich auf meinem Blog übrigens für einen Liebster-Award nominiert. Vielleicht magst du ja mitmachen? Schau doch einfach mal rein: http://the-art-of-stamping.blogspot.de/2014/09/liebster-award.html

    ReplyDelete
  3. Gorgeous! Your background is just lovely!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    ReplyDelete
  4. A lovely looking creation with lovely colours. Thanks for playing with us over at TPS this week. A new fun challenge is now up!
    Love nhugs
    Marie who's running a bit late

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.